artikelsök

Alltså målet med denna kurs kan omöjligt varit att vi skulle ha nytta av den inför uppsatsen, utan mer att sprida ut uppgifter lite här och var så allt känns piss och omotiverat :/
Har haft artikelsök iskolan nu på fm, vi ska hitta 8 olika vetenskapliga artiklar (majoriteten är ju på eng), där man använt sig av olika metoder, granska dem och komma med förslag på hur de skulle kunnat göra, 8 artiklar ska man läsa, förstå, skriva om ochinte bara lämna in på må utan också redovisa, fantastiskt! Som om man inte har nog med skituppgifter. Nä nu låter jag som en gnällkärring men det är lite mycket nu och den 1 juni ska uppsatsen vara inne, hur ska jag hinna läsa allt och skriva en uppsats på typ tre veckor?! aaah, panik!

Imorgon blir förhoppningsvis en effektiv dag, ska tvätta,städaoch diska, sedankommer cattis efter lunch och vi ska äta och jobba medvåra gruppuppgifter..

Just nu vill jag bara soooova :) Å så måste jag ringa massa samtal imorrn, bemanningsenheten, mödravården osv och ja nu vet jag ju att jag ska jobba i sommar men ingen aning om när eller hur mycket, jag är stressad som det är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0