dåligt omen

När jag drömmer att jag kramas och skrattar med någon som betyder mycket, för att därefter finna mig själv i en trasig träkoja mitt i ett krig där folk attakerar från alla håll och personen hjälper till att skjuta mig full i träpilar..inget vidare gott tecken va?  Det festliga är att lite så brukar det ju vara, när det känns bra eller iaf ok brukar det komma ett skapligt bakslag, så är väl det jag väntar på, för att det kommer tvivlar jag inte på, det om något har jag iaf lärt mig även om jag blundat för mycket..

Igår blev det fem km promenad/jogging i Hemlingby med Cattis, vi såg en råbock så fin :) och det var skönt att få promenera i skogen efter att ha legat hemma ett dygn och mått kasst. Innan vi skulle hem gick vi upp i skidbacken, en karl sprang uppför med stavar x-antal gånger, vore lite kul att se om man själv skulle överleva detta :)
Idag lär jag förresten skriva så pennan glöder för imorgon lär det inte bli något eftersom jag måste åka hem en svängoch försöka fixa datorn, men lite trevliga dejter är inplanerade så det ska nog bli bra :)

Kommentarer
Postat av: Cattis

Jag är så himla glad att du finns Hanna, så himla glad!!!<3

2011-05-26 @ 08:36:40
URL: http://kaktuuus.blogg.se/
Postat av: kristin

Usch då.. låter som ingen vidare dröm du! Får hoppas det bara var en dröm och inget mer!



Får tacka så mycket! Ajjemen det är en egen med eget kök och allt. Underbart! :)



Hoppas att allt går bra med uppsatsen och grejer i alla fall :)

Puss

2011-05-26 @ 11:47:07
URL: http://mintextrakt.blogg.se/
Postat av: sandra

Jag som läser jungiansk psykologi kanske borde ge mig på lite drömtolkning? Tyvärr har jag ingen aning om vad din dröm betyder, men jag tror inte på dåliga tecken. Jag tror på psykets bearbetande av livserfarenheter och händelser. Jag drömmer fortfarande att jag pratar med vargen ibland.

2011-05-26 @ 19:29:31
URL: http://killyourdarlings.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0