det där med dåligt samvete

Igår var det heldag i skolan, Julia och Cattis hade sina pojkvänner på besök så det var ju perfekt att biblioteket firade fem år och vi bjöds på kaffe och tårta :) Fick umgås en massa med Johanna också, hon gör mig alltid så glad :) Det ösregnade men julia dansade lite soldans så det slutade lagom tills jag skulle cykla hem, tack för den ;)

Jag hade ett samtal med Sandra igår, om det här med dåligt samvete, att jag snudd på klandrar mig själv för att jag inte mått dåligt när jag sett alla som är kära mysa och ha det trevligt, utan att jag mer bara tänkt att ja det skulle vara mysigt..och så jävla löjligt att nästan få dåligt samvete att man inte grämer sig och mår dåligt men hey, det är väl jag i ett nötskal :p

Idag är det massa som ska fixas, väntar på att tvätten ska bli färdig, sen vill jag orka diska och dammsuga, åka iväg och handla en sväng, laga renskav med ärtor och pot.mos, skriva och stukturera upp på min uppsats, betala räkningar osv osv osv, kanske hinna med en sväng på balkis med min lilla tiger också, just nu smyger han på skatorna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0