down again

bara för att gårdagen gick toppen har denna dag gått åt motsatt håll, lite halvt panikångest sådär, helt fantastiskt och jag skulle antagligen må bättre på en ö utan elektronik och annat skit som kan krångla till det för mig..jag hatar att känna mig beroende av folk som jag inte kan lita på eller vill vara beroende av, jäkla skit :(
Och ännu ett i-landsproblem är att jag och mum diskuterade hemresa, antingen skickar jag en bok imorgon (vilket betyder att jag kan åka hem på helgen med fjomp och lämna honom där tills jag är klar i skolan) åker hem och firar mum på mors dag osv, eller så åker jag hem veckan efter då det är massa helgdagar och jag ändå bara har opponering (coh lämnar fjomp, ja ni fattar) Eller så kommer mamma hit då så vi kan njuta lite av gävle och förbereda om hon ska bo här ett tag..beslutsångest javisst men det lutar åt att jag stannar här så länge det går, för nu ska inte sandra vara hemma och jag vill inte lämna gävle än om jag slipper..hä viser sig

så därför ska jag nu tröstäta pannkaka och hoppas på bättre tider, att sticka huvudet i sanden löser ju inga problem men det gör det fan inte att försöka ta tag i dem heller :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0