hurtbulle

Lite så känner jag mig än så länge men rädd att det går över fort :p Kunde inte somna igår kväll alls, har sovit oroligt och innan sex imorse hoppade lillen upp i sängen och började skrika..så nä i em är jag nog inte så pigg direkt. Ska strax ner och slänga in tvätten i torktumlaren, sedan försöka skriva lite på mitt och cattis arbete, cykla iväg och handla, listan kan göras lång men hoppas detta blir en bra och produktiv dag.

Det blev inget springande igår, cattis  och var inte helt kry och behövde åka till sin gubbin, vilket jag mer än väl förstår :) har bara så svårt att ta mig ut själv, får jobba på det :p
Och jag har ingen telefon förrän mitten på nästa vecka, eller jo telefon har jag men inget sim-kort, åh jag blir så sur bara jag tänker på det så nog talat om det. Därför nås jag bäst via msn och mail :)

Ha det fint alla för det ska jag försöka ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0