in l-a

Mum kom minsann på tåget i borlänge och överraskade oss, och lillen som varit så lugn och fin hela tiden visste liksom inte riktigt vart han skulle ta vägen :) Jag fick mina vårrullar och kyckling med jordnötssås när vi kom fram och sedan sov jag en halvtimme (för sex timmars nattsömn funkar inte för mig) innan jag gick iväg och lämnade datorn hos papps. Neråt stan efter det och fick hjälp med mobilen, blir ju aldrig som jag tänkt riktigt men nu är det fixat iaf, huvudsaken det :) Blev lite sent så apoteket hann stänga men jag mötte upp lojs på stationen vid halv sju och vi tog en mysfika (där man minsann fick ta ner disken efter sig :P).
Idag tog jag sovmorgon, har fruktansvärt ont i axlarna/nacke efter att släpat resväska..vid tio gick mum och jag upp på stan och fixade lite ärenden och kollade in den knapphändiga marknaden (för mig gör det absolut inget för jag gillar inte folksamlingar) och sedan var vi hem och åt. Efter det var det dags att knalla iväg och hämta datorn igen..och nu sitter jag äntligen här med både virusprogram och officepaketet. Lasse skulle fixa mer i sommar lät det som men den kommer förhoppningsvis att hålla tills dess.

Vi har ätit god mat och jag har fixat referenser till arb..mer motivation lyckas jag inte frambringa..men jag är rätt nöjd faktiskt, med luddtussen som ligger här iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0