måndag hela veckan

Känns som fre eftermiddag, så trött är jag, illa med tanke på att det är plugga som gäller hela veckan :p
Jag införskaffade cykelslang och tro på fan så var det inte fel på slangen utan däcket där också, men jag bytte båda för säkerhets skull. Om det hade varit så enkelt som att barabyta, var ju tvungen att skruva bort bakhjulet igen eftersom kedjan hoppat av och däcket var lite snett, jag får inte tillbaka skiten och växeldosan vill inte skruvas fast igen, jag blir tokig! Så nu står cykeln som en liten skulptur i ryggläge på mitt vardagsrumsgolv och väntar på bättre tider eller på att jag ska bli glad och ge det hela en till chans

Heldag i skolan idag med Cattis men vi har faktiskt fått en del gjort och jag är väldigt stolt över att vi lärt oss SPSS hyfsat fint :) Heldag imorgon med och halvdagsplugg på ons, då jag även ska hinna tvätta och diska (sånt jag varken orkar eller hinner nu)..Men underbart att ha skrutt hemma igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0