sista inlägget?

på ett tag iaf, för imorgonbitti åker lillen och jag hem, jag hoppas ju då för typ hundrade gången kunna få datorn fixad så jag kan skriva resten av uppsatsen i lugn och ro, eller ja läs "i vild panik".
Är lite trist att jag missar min moster som åker hem till sthlm imorgon men något säger mig att jag kommer ha mer än full upp ändå, har lite ångest att åka hemifrån när det ser ut som en bomb har exploderat, men det är som det är.

Känns också jobbigt att behöva lämna fjomp hos mum också, även om det bara är två veckor, men skönt på ett sätt för då kan jag fokusera bara på mig själv och hinna göra iordning inför sommaren.
Idag insåg jag att jag måste rensa i mitt liv och det jag äger och har för att öppna upp för nytt, jag har börjat lite smått men det behövs mer, kan det någonsin bli för mycket :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0