sola

det där med att sola har jag aldrig förstått mig på, hur överlever man att trycka i hettan? Satt fem minuter på min balkong i solen och försökte slappna av men alltså det kryper i kroppen direkt och jag bara känner hur värmen fräter och bränner sönder mig..Jag blir inte brun, till viss del för att jag inte försöker men största delen är för att jag saknar pigment. Nog sjutton skulle det vara fint med lite färg för jag är verkligen blekare än blekast men jag klarar inte..dom som ligger flera timmar i solen och bara steker, de kan ju inte känna samma brinnande känsla i huden som jag upplever.. :/

Sen var det det där med opponering, den dagen kan bli rolig :p eller inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0