fältstudier

Imorgon börjar nya kursen, jag kommer verkligen känna att jag lever, herregud vad mycket det kommer vara men roligt förhoppningsvis!
Helgen har varit toppen, trött som jag vet inte vad blev det ett snabbesök på halloweenfesten i fredags, sen insåg vi att vi var tvugna att gå hem å så blev det. Lördagen innehöll en snabbfika med Baena, underbar mat hos mum och mysbesök hos Sandra, Jujje och katterna. Det blev ju ett litet fint strömavbrott i l-a också så en kvällspromenad till willys och sedan Johnny English :)
Den 19 kommer Magnus Betnér till Gävle och då ska jag få med mig två underbaringar och kolla, kommer nog bli jäkligt bra faktiskt :)

Nu ska jag gå till willys och handla massor och sedan städa lite och längta till fre haha :) Kärlek är bra grejer det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0