fredagen jag längtat efter!

Snart ska jag dra mig mot skola, möta upp Camilla där, skriva ut mina arbeten och blanketter till praktiken, sedan har vi ett litet möte inbokat påvår praktikplats, nervöstmen spännande! Och nu får vi Elin med oss i tre veckor också, det blir nog fint det :)
När mötet är klart (runt tolv skulle jag tippa) ska jag springa hem (så gott det går med mina blåmärkesfötter) och städa och fixa för sedan åker jag till l-a för en intensiv men förhoppningsvis underbar snabbhelg. Jag ska få pussa påmin pälsboll och ikväll får jag äntligen krama om sandra också, och räz förstås :)

Åh vad jag önskar att jag kunde stanna klockan så jag hinner allt, men så skicklig är jag inte än. Akupunkturen igår gick för övrigt bra, tills jag skulle gå därifrån och det kändes som nålarna satt kvar och jag knappt fick på mig skorna, helt underbart, tur vi har utökat tiden mellan gångerna :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0