Körv

Åt så jäkla gott på M&B med Julia och Cattis idag, fläskfilé, potatisklyftor,bea och rödvinssås, herre min je vad gott och väl värt pengarna! :) Därför har min kvällmat inte varit lika glamourös, korv med bröd ;p

Träningsvärken består och vädret gör det konstigt för lederna krånglar när det är ömsom varmt och ömsom kallt, helmysko, jag ogillar höstväder även om jag gillar färgerna osv.
Ska efter lite övervägande byta bloggportal tror jag..det visar sig.

Satt och tänkte lite för några timmar sedan, funderat mycket på saker/händelser i mitt liv och det bara högg till i hjärtat, ni vet när man träffat en helt underbar person som man skulle vilja blev lyckligast i världen..?! Jag har några sådana i mitt liv nu, ni betyder så oerhört mycket men just idag saknar jag Sofia, fasen vad jag önskar att jag hade kunnat fortsätta ha kontakt med henne, fina fia!! Kan inte påstå att vi var jättenära vänner heller men vissa människor gör avtryck och lämnar saknad, och det grämer mig lite att jag inte vet hur hon har det idag.

Pratade med mamma i telefon för en stund sen, appropå hur saker ändras, hon skrattade åt mig och var glad att jag blivit lite sint på sistone, definitivt inte har lika lång stubin och viker ner mig (nu är ju inte det endast positivt vill jag lova men jag antar att det är det jag behöver just nu), men jag märker hur jag kan bli irriterad på att folk är sega (vilket brukar vara jag i vanliga fall), velar eller är allmänt knasiga. Om jag muttrar redan nu hur ska det då bli sen..Ja nu blev det massa virrvarr här, tröttheten som talar kanske :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0