8/10

Hade tänkt gå till skolan imorse men det funkar inte, får sitta hemma istället och läsa annat, för läsning har jag så jag klarar mig. Orkade inte mycket igår som sagt så idag lär jag ta tag i lägenheten :)
Köpte äpple, banan och vindruvor igår så det blir nog lite fruktsallad ikväll, jag lär kurera de här jäkla bihålorna,är inte däckad och sjuk men lagom för att vakna på nätterna och inte få luft och vara tät och slö..

Jag saknar mina finaste, massor och samtidigt vill jag bara stanna tiden som vanligt för jag har så mycket jag vill/måste hinna..Matchen igår fick mig att känna hur skönt det är att inte behöva spela fotboll i kyla/storm och annat busväder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0