Tips

Idag är det tisdag ju och första november, helt sjukt att tiden går så fort..jag håller fortfarande på att vänja mig vid allt, vid att det inte är mycket kvar i skolan, att pappa än så länge klarat sig fint och nu ska iväg till malmö för nästa steg (sista scanningen hade gått fint fick vi veta igår), vänja mig vid att betyda så mycket för någon (nästan helt oförtjänt knns det som), att må bra igen och att se/känna skillnad sedan jag började med akupunkturen, att jag börjat röra på mig igen osv osv.

Men idag skulle jagmest av allt vilja tipsa om en blogg jag snubblade över som jag har en känsla av att jag kommer behöva kolla igenom allt på: http://www.linneasskafferi.se/ som är en blogg med det mesta i mat/bakningsväg med fina bilder också, I like! :)
Ha en fin dag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0