det känns

dansen igår var rolig, är lite väl drygt att vilja få det perfektt från början istället för att bara släppa loss, och sen är jag kass på att komma ihåg vad vi har för kombinationer så det blir en överraskning varje gång :) och lite fascinerande är det att det går enklare ju snabbare man gör stegen, annars blir det ur takt med rörelser..ja skönt att vara igång iaf, blir zumba på sö också hoppas jag :)

För övrigt så kan jag bara konstatera att tanken på att behöva ringa jobbiga samtal och göra klart skolarbete gjort mig kreativ på andra punkter, jag har precis avslutat strykning av nästan alla mina gardiner..haha så nu ska jag bara fundera ut vilka som ska hänga var för knepiga tapeter (t.ex. olivtapeterna i köket!) ställer till det lite :p

Om en vecka är jag i l-a, nyklippt och ska fira mum, ja det ser vi fram emot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0