HPB

Söndagen (igår) var en allt annat än bra dag,  var över fyra månader sedan jag varså fruktansvärt deppig, helt sjukt att man kan gå in i väggen så pass av stress!
Hur som, idag har det vänt, HPB'n är avklarad ("testet") så nu är det bara att sitta av morgondagen, det kan vara på gatt lösa sig med praktikplats, har iaf fått ett slutdatum,  stipendiepapprena är inskickade, ja det är lite ljus i slutet på tunneln. Självklart ligger det massa mer bakom men det här är tillräckligt för att huvudet ska komma upp över ytan igen och jag ska kunna andas.
Imorgon är det heldag i skolan igen, sedan zumba toning (med vikter, alla som känner mig vet att jag kommer vara helt färdig efter det haha), ons är det doktor och plugg big time som gäller och på to är det redovisning, lunch med tjejerna och sedan tar jag med mig pälsbollenoch åker hemöver :) fy sjutton vad jag längtar just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0