Mallorca

Var ett tag sedan nu, hade fullt upp dagarna från det att jag skrev sist tills vi åkte iväg till Spanien, går en kurs i Hälsoprofilbedömning och har däremellan klämt in akupunktur till höger och vänster. Anyhow, Mallorca var underbart, att bada i havet kl tio på morgonen, att kunna gå ut på balkongen när man vaknar utan att frysa ihjäl, att komma ner till en matsal full i frukost, osv osv.. Var på Real Mallorca mot Real Sociedad i söndags, härlig stämning, varmt som satan och Mallorca vann så det var trevligt :) Det låg högar med solrosfröskal för det är tydligen det man ska äta som snacks på fotboll har jag förstått..

Har ätit för en hel livstid den här veckan, och ja vilken mersmak jag har fått, vill resa mer mer mer, och helst redan igår! Ska mysa ikapp lite med min lurvtuss som jag har saknat och sedan ska jag väcka sjusovaren som inte fattat att vi har massor att hinna med ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter som ni haft en toppen resa, ångrar att jag inte la mig i resväskan =)... vill höra allt när vi ses... kram

2011-10-02 @ 11:16:16
URL: http://majjja83.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0