nya tag

ny vecka nya tag. Helgen har varit så fin den kunnat vara! Innebandy i korpenformat är tamefasen bland det farligaste man kan ägna sig åt, men jag hade hellre varit med på plan för jag trodde de skulle skjuta sönder mig där jag satt så fint :) Massa aavsnitt av The legend of the seeker, thaimat, kortpromenad, kramar i massor, mys och skrutt med den lilla pälsklädda, massage osv osv. Kvällen igår spenderades med huvudvärk, om det nu var migrän har det då blivit lindrigare för jag behövde inte ens ta tablett utan kunde vila mig igenom det, skönt!

Strax mot skolan och lite HPB, sedan om jag orkar ska jag inhandla ett litet danskort, lär väl kanske ringa hälsocentralen också för bihålorna ger sig inte..
Vaknade och var irriterad inatt, det är bra, det betyder att jag inte glömt och romantiserat något, utan att jag kommer ihåg den här gången och jämt. Vi lär oss av våra med- och motgångar.
Förresten håller min dator på att kollapsa, jag nämde något om det i helgen, mest för mig själv, men nu är det alltså sant, skärmen är inte riktigt med på noterna, så antingen går det att fixa eller så får jag investera i en ny..skit också :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0