resor

Jag drömmer om resor nu varje natt, jag är på väg någonstans, med olika personer varje gång..knas det där
Fjomp är inne i en sån där period då han väcker mig vid sex på mornarna, oftast efter att han varit på toa, sen sover han så fint när jag har gått upp och allt är klart.

Det blev ingen träning igår för jag klarade inte av det, nu har jag köpt sinova, det och akupunkturen är mitt sista hopp, annars måste jag gå till doktorn för som jag har mått senaste dagarna kan jag inte hålla på. Spränghuvudvärk, nästäppa, trött (i termer av sova bort 2/3 av dygnet och halvslumra resten). Men nu hoppas jag det vänder.

Dagen bjuder på föreläsning 9-12, sedan akupunktur kl 13. Jag bävar redan. Efteråt om jag inte blir lika väck som förra gången ska jag försöka handla lite och röja upp i röran, begriper inte att det kan bli kaos på mindre än en vecka men det kan det, ja-a det kan det :)

Ibland känns det verkligen som om jag har fastnat, att livet försvinner förbi och jag hamnar på efterkälken hela tiden..det blir bara värre och ju mer jag isolerar mig desto mer går jag miste om, svårt mönster att bryta bara. Jag längtar ihjäl mig efter att få kramas med mina fina och bara vara. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0