så trött

ögonen går typ i kors, kom inte i säng förrän långt efter 23 igår och vaknade innan sex imorse och har bara drömt sjuka saker.
Ska strax iväg mot skolan och göra HPB (cykeltest och hälsoprofilbedömning), ska bara pumpa min cykel först, hoppas det funkar. Kommer inte funka så bra om jag ska gå för mitt knä är helt knas,känns svullet inuti och värker :/
Igår skrev jag klart mitt kassa arbete, sedan mötte jag upp camilla och vi gick till skolan vid två, skrev ut och lämnade in. Hem en vända och sedan iväg till fjärran höjder för en genomgång av gyattis kom förbi också, mycket trevligt och vi spelade kort innan jag tog bussen hem runt halv elva, jag och en gymboll :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0