träningsdags

Fotbollen igår var bra, tyvärr hade jag idiothuvudvärk så jag blundade mig igenom halva matchen, men oj vilka fina mål! :)
Fjomp väckte mig innan sex imorse det lilla livet men så fort jag gått upp kan han gå och lägga sig igen, underbara katt..!
Jag har drömt mycket inatt igen, skulle ut och resa, jag hade packat klart och var på väg till flygplatsen, den jag skulle åka med visade sig återigen vara totalt opålitlig och det var denna osäkerhet, kommer vi iväg, kan jag lita på det här osv, sånt gör mig fruktansvärt irriterad när det inte är en engångsgrej..blotta tanken på att drömma om folk jag inte har så positiva erfarenheter av gör mig irriterad faktiskt. Del två av drömmen skulle jag resa med Baena, och människan hade packat med sirap, korv och nåt mer så hon kunde äta på vägen :D Så jäkla udda kombination men jag fick världens panik och tänkte att jag har ju också en drygmage, den kommer ju svälta ihjäl haha :)

Om en timme ska jag till fjärran höjder och gymma, kan bli spännande och jag vet redan att jag kommer få gräslig träningsvärk men hey, då kanske jag har nån gnutta muskel att få ont i och det är ju bra :)
Jag är för övrigt bjuden på halloweenfest, och jag ogillar sånt nå fruktansvärt men å andra sidan är värdinnan den bästa som jag saknar satan så då kanske man får utstå lite skräck bara för att..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0