det där med nålar

Nålar är inte min grej, inte sprutor, spyor, nyckelben,folksamlingar, hissar och höjder heller, men jag jobbar faktiskt på alla problemområden. Var på akupunktur idag och fick träna på hela 11 nålar, det gick sådär.
Han verkar jättebra han jag ska gå hos, han vill få helheten att fungera, dvs hormoner,migrän och mage, till på köpet att det är någon obalans i kroppen som gör att den får slita i onödan.
Jag fick massa nålar i fötterna och benen, armarna och handen (den gör alltid lika satans ont vid tummen),en i magen och en på huvudet, sedan vred han om dem tills jag sa att det räckte, men det är skönt att jag får sätta gränserna för vad jag klarar. Fick ha värmelampor över fötterna som var isbitar helt ut..det var skönt med värme.

Sedan fixade jag lite saker på stan, apoteket och forex, var förbi skolan och lämnade en bok, sedan kom finaste Cattis hit och vi har jobbat lite, lagat mat, kollat på robert gustavssondvd och pratat.
Imorrn blir det skola och på to åker jag hem till mina finingar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0