sittsovande

ännu en natts halvsittande/sovning och det funkar, det måste jag ändå konstatera, minns hur svårt jag hade att sova för många år sedan med den där dryga influensan och hostan som höll i sig i flera månader, det hr är lite samma sak fast med värk istället, men allt blir bättre.
Har tvättat klart (det är något speciellt att tvätta på morgonen, känns som att man är så produktiv på nåt vis och det behöver jag känna för attans vad seg jag är :p)

Kände mig nere imorse, jag drömde något som får mig tvivla lite på mig själv och då är det svårt att bara tänka att det var en dröm, så då var det bra att jag pratade lite med marcus, han lyckas för det mesta få mig på bra humör igen
Igår em/kväll gjorde jag scones och jag lär väl erkänna att jag har totalt förätit mig på det, så beroendeframkallande :)

Ikväll är det fotboll på tv, I like och om en stund ska jag försöka städa lite och få något gjort så jag kan slappläsa med gott samvete ikväll :)

Kommentarer
Postat av: Cattis

saknar dig! känner mig sjukis...men ska vila i helgen så hoppas jag att jag är på banan igen till veckan! kram finaste

2011-09-02 @ 11:37:24
URL: http://kaktuuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0