Turning tables

Jag lyssnar och lyssnar, hur klarade jag mig genom dagarna innan jag kom över Adeles musik...!
Nu är det helg, det betyder att jag har massor att göra fortfarande, imorrn är det tvättstuga och städning på schemat, har en hel del skolarbete att läsa, ska försöka hitta tre personer att göra kostregistrering på (läs tre pers som törs ställa upp), handla och laga lite matdosor och så till kommande heldagar.

Har mått piss senaste kvällarna/nätterna (bihåleinflammation gör ont i hela ansiktet ut i öronen, speciellt när man ska sova) och när resan är över ska det återgås till vanliga hormonrubbningar och inte som det r nu..blir på så trökigt humör. Det är intressant med kosten iaf, fast man inser ju hur katastrofalt man själv lever, ska bli intressant om julia ska göra mat/träningsupplägg åt mig eftersom hon läser PT (personlig tränare), för jag är så pass envis så jag skulle inte vilja vika ner mig heller :) Nästa vecka åker jag nog till l-a över helgen, och kanske lämnar jag lillen där också eftersom jag måste hem helgen efter det också..hä viser sig, nu ska vi iaf mysa

Kommentarer
Postat av: sandra

beror ju på om du är ute efter väldigt onyttiga personer? ;) Isf: i´m up for it. annars tror jag min syster är ganska noga med att skriva upp vad hon äter, redan, eftersom hon äter dietkost.

2011-09-01 @ 14:43:27
URL: http://killyourdarlings.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0