2 advent

hänt mycket sedan i onsdags, mum och jag har varit i valbo, kollat på en lägenhet, varit på stan, lagat hur mycket mat som helst, misslyckats totalt med min tvättid (så nu har jag tre maskiner blöt tvätt med tvättmedel i ligandes i badrummet och väntar tills to då nästa tvättid fanns ledig)och
Jag har införskaffat en hel det behövligt och avklarat en del julklappar, planerat och i princip redan flyttat in i den underbara lägenheten jag inte ens fått än (fönsterlampor vill jag ha :) ) Åh köket var så stort och fint, men lägenheten ligger väl inte direkt centralt och tvättstugan ligger några hus bort (tills den nya är klar vid våren)
OM jag får den är inflytt första mars men tjejen som bor där nu bor inte där så mycket så jag kanske får flytta in en månad tidigare, om det vill sig väl och jag får den, vill vill vill!
Mum har skaffat ljus och glitter och pyntat lite här, gulligt värre,
Och tentan kommer gå skit för i princip inget har fastnat, omtenta here I come

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0