hektisk helg

det är marknad hemma men förutom att jag går miste om alla flottiga munkar så saknar jag det inte alls.
Här är det riktig sommar, jag hade sommarkläder och gick i linne och konstaterade att det var riktigt varmt igår, och det är fanimig inte ofta :)
Blev en promenad till Gamla Linköping,mötte upp Camilla, sen ner på stan till Bosses och köpte god glass (marängsuiss och choklad, vi satt utanför domkyrkan och kollade på folk. Var ett bröllop så det var finklädda människor :) Skönt att äntligen umgås lite med camilla, var längesen nu. Hem och dricka Dukoral (helvetesdrycken på jorden) men jag pinade i mig hela glaset på en timme (tänker göra det ordentligt  och inte misslyckas efter halva kuren) och efter ytterligare en timmes fasta fick jag dricka lite vatten, mycket efterlängtat!
Kristin kom hit och vi gick till McD för att möta upp camilla och gå på utomhusklassfest, och ja marcus, jag frossade och kommer inte vara beach 09- men faktum är att ingen känner mig i tunisien så jag struntar i vad folk tycker ;p
Inte så mycket folk på festen alls men trevligt var det den lilla stund vi var där, jag vann en cider och camilla en alkoholfri öl.
Och nu sitter jag här och kollar finalreprisen på robinson, har precis tvättat klart och ska snart ta tag i min lärdagbok :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0