hey

hur många tror att det blev nån grillning igår, nä precis, jag och anna satt väl och väntade en liten stund, sen kollade vi på tv och åt gurka och dipp i ytterligare nån timme, mer blev det inte. Dock blev vi några stycken som såg på wipeout (vet inte om det heter så) på kvällen och det är fasiken skoj ju, skulle vilja köra den banan även om jag är övertygad om att man kan göra sig rejält illa. Appropå illa så var det ungefär så jag mådde på kvällen, framåt nio orkade jag inte prata längre och kände att jag mådde riktigt pyton, hann in på mitt rum och sen var det kört; och jag hoppas verkligen att någon slipper uppleva hur det är att spy chokladglass genom näsan för det var inge vidare festligt även om det låter kul i efterhand :( säger sig självt att jag däckade ganska kort efter det och jag funderar på om synrubbningarna jag hade dagarna innan kan ha med det att göra, för annars brukar det dröja rätt länge från det jag mår illa tills jag spyr, brukar hinna lägga mig och avvärja det hela. Men nog talat om äckel :p
Har sammanställt frågor med gruppen idag inför seminarium imorrn och sen drar treveckorsuppgiften igång, känns sådär, kommer bli sjukt mycket jobb men det kan nog bli intressant också!
Nu ska jag läsa lite om svensk utbildningshistoria och sen blir det förhoppningsvis promenad med marie

Kommentarer
Postat av: Caroline

Saknar dig med!!! Ja han blir bara större och större=)Snart klar med skolan? Ha det så bra många kramar

2009-05-13 @ 08:59:43
URL: http://carolinecarlsson87.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0