haft

haft riktigt mycket med skolan nu på sistone och som på beställning har nacken varit helt muppig, så tråkigt när man har föreläsning halva dagen och spenderar andra halvan i sängen och försöker att inte förvärra illamåendet :/
Men, det är intressant det vi lär oss nu, även om det är rätt obegripligt att våra kroppar är uppbyggda av små celler som innehåller så jäkla mycket och lever sitt eget liv, jag överlevde dessutom hjärt/lungdissektion så jag har allt tjänat in lite vuxenpoäng där :)
I fredags efter föreläsningen var jag iväg med elin och camilla och åt, jättegoda grillade mackor med kyckling och sweet chilisås :) trevligt var det iaf, sen dess har jag mest haft helg och vilat, läst igenom lite ppp (powerpoint presentationer) inför tentan, det är mycket som vi inte har gått igenom så det blir nog lite stressigt men ändå rätt kul. Önskar bara att helgen var sååå mycket längre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0