november

Helgen har varit fantastisk, har haft 2 filmkvällar (hairspray rekomenderas), gottat mig med massa mat, träffat loi, elika, e.t med familj och vovve, inger, caroline, vincent, majjja och karolina bland andra. Ingen idé att försöka skriva ner hälften men jag har fått en massa lyckliga stunder så tack! Och här är ett test jag tog från Bella ( ojag kan tyvärr inte länka) håll till godo för det blir nog inga fler test :p

1. Hur gammal är du om fem år? 27
2. Vem var den sista du träffade? En massa folk på tåg/bussen
3. Hur lång är du? 167 cm
4. Vilken var den senaste film du sett? Hairspray
5. Vem ringde du senast? mamma
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Jag har sniffat på din tröja, den får du aldrig igen ;) Micke
7. Vad är dagens planer? Det är kväll så morgondagens planer är att påbörja kursen i humanbiologi
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ooh det beror helt på vem det gäller
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta fast inte tillsammans och bor inte ihop längre heller :p
10. När såg du senast din mamma? Idag
11. Vilken ögonfärg har du? Blå
12. När vaknade du idag? Kvart över sju
13. Har du någon gång hittat en katt? Hittat? Jag brukar hitta min katt när han sover på udda ställen..
14. Vilken är din favoritplats? Jag gillar london skarpt, annars är det första bästa varma ställe J
15. Vilken plats föredrar du minst? Området där jag bor och sjukhus
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Tror inte så mycket, föredrar att sätta upp mål och jobba ditåt :p
17. Vad skrämde dig som barn? Nyckelben, höjder och sprutor/nålstick
18. Vem fick dig att skratta senast? Grabben på bussen som skrek i högan sky om käftsmällar
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Nej
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar, fast i princip stationär för internetsladden gör att jag bara kan sitta på ett ställe haha
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Beror på om jag sover själv och om det är vinter eller sommar, fler detaljer ges inte
22. Hur många kuddar har du i sängen? Vanligtvis fyra, nu har jag minskat ner till tre
23. Hur många landskap har du bott i? två
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Aldrig, däremot en gång dagen efter, men det kommer inte upprepas :p
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Tjockstrumpor
26. Är du social? Yes, när det passar mig och när jag fortfarande vet att jag får min ensamtid
27. Vilken är din favoritglass? tobleroneglass
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Återbetala lite skulder, skaffa lägenhet, hjälpa nära/kära och resa lite
29. Tycker du om kinamat? jovars
30. Tycker du om kaffe? Kaffe med lika mycket mjölk + socker är gott ibland
31. Vad dricker du till frukost? bärsmoothie
32. Sover du på någon särskild sida? Mage eller fosterställning
33. Kan du spela poker? Ja, min variant iaf
34. Tycker du om att mysa? Det kan min omgivning få svara på
35. Är du en beroendemänniska? Alla är väl beroende av något, det pendlar nog
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Japp, tre stycken
37. Vill du ha barn? Jag tror det
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, lite franska
39. Har du någonsin åkt ambulans? aldrig
40. Föredrar du havet eller en pool? Spelar ingen roll
41. Vad spenderar du helst pengar på? Mat
42. Äger du dyra smycken? nej
43. Har du någon gång testat narkotika? aldrig 
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? En dumlekola
45. Vem är den roligaste människan du känner? Känner ganska många och alla är roliga på olika sätt
46. Välj ett ärr på din kropp? Har så många, bl.a. sågat mig i fingret
47. Vad har du för ringsignal? Vet inte, har alltid på ljudlöst så det durrar bara
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Jag har inte men mamma har sparat en hel del om inte allt
49. Flirtar du mycket? Nej inte medvetet, fast jag är urkass på att tolka andra människors avsikter
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Har ingen
51. Kan du byta olja på bilen? Nej, har ingen bil heller så det gör inget
52. Har du fått fortkörningsböter? Aldrig J
53. Vilken var den senaste bok du läste? Grundläggande folkhälsovetenskap
54. Läser du dagstidningen? På internet
55. Prenumererar du på någon veckotidning? nej
56. Dansar du i bilen? Nä?!
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Ingen, lyssnar inte på radio
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Handlingslistan till imorgon
59. När var du i kyrkan senast? På min farbrors begravning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0