TiB

Gick inge vidare på hemresan, var jobbigt när jag skulle åka till l-a för vi fick åka tåg i en station, sen byta till buss och sen tåg igen från falun vilket medförde en försening på 40 min. Eftersom jag inte ville råka ut för detta en gång till så kollade jag upp sträckan på nätet innan, allt går fint och inga hinder. Men sen kommer vi till falun och får ta buss därifrån till hofors eftersom det står ett jäkla godståg i vägen någonstans, vilket i sin tur gjorde oss försenade så jag missade bussen och fick göra en "typisk karl" som springer in på affären fem minuter innan stängning och hejar på vakten som ska köra ut folk :p

Nog tjatat om det, jag har gjort fantastisk mat idag; stekt tomat,paprika,korv och ägg (både färgglatt och nyttigt) och till efterrätt: Chokladbollar med kokos, kan inte bli så mycket bättre :) Vet att jag får ont i magen av kokos men idag är det värt det, svårare att svara för morgondagen dock :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0