panik

paniken var extrem igår framåt kvällen, kroppen jäklades något alldeles extra och mitt kylskåp visade på 22 grader plus!! Jäkla tur jag inte hade hunnit storhandla utan tog den lilla handlingen, vågar inte frysa in så mycket heller för eftersom jag varit sjuk så har jag inte öppnat kylen på ett tag och det luktade bra fint därinne vill jag lova.

dom har nyss varit här och läst av numret och lovade skicka efter någon och säga att det var akut, först sa dom att dom skulle skicka in det och då fick jag panik, kylen och frysen sitter ihop, skulle jag inte ha tillgång till nåt av det.
Det fina är att jag 2011 skulle få kyl/frys bytt för det har gått så pass många år sen sist men nu vet jag inte  om jag är fast med eländet massa massa år till.
Mum är på väg hit som moraliskt stöd, fast först blev hennes tåg försenat och sen tog det inte emot hennes kort och konduktören frågade om hon var säker på att hennes kort inte var norskt :)

Hur som helst, dagen kan typ bara bli bättre haha, det skålar vi på och nu måste jag skynda mig att tvätta håret ifall nästa gäng dyker upp

Majjja, en rapport kommer via sms sen, promise!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0