så dumt

gårdagen var trevlig, grupparbetet kommer nog att bli bra tror jag, och att träffa agnetha var nice som vanligt :) vi satt ute i solen en stund och sen såg vi film, ingen jag skulle kommit på att se alldeles själv men helt ok och mycket annorlunda, Juno hette den.

I skolan på dagen pratade vi lite om sjukdomar, cattis sa att hon äntligen blivit kvitt sina förkylningar som hon dragits med länge och jag sa att det var så skänt att jag inte haft migrän på typ en vecka eller längre, och som vanligt när jag kläcker ur mig nåt sånt så åker jag på det. Vet helt ärligt inte om det är så att kroppen känner på sig att det börjar bli dags och att jag då kommer på att det var länge sen eller om jag slappnar av och tror att jag kommer klara mig. Helt stört iaf för imorse vaknade jag med migrän (vid fyra femtiden någon gång) och illamåendet körde på för fullt, lovely! brukar inte få förrän på kvällarna men nu var det tydligen dags, usch vad jag har varit besviken idag, haft apmycket jag behövt göra och inte klarat något, all energi har gått ut på att få nacken att fungera samt få i mig mat och vätska..kul.

Imorgon MÅSTE jag vara bra, dels ska vi ha föreläsning om ätstörningar vilket jag absolut inte vill missa och sen ska jag hem, thats it! om jag så ska krypa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0