minnen

Så mycket minnen och känslor som flödar just nu; skrev lite på en uppgift om grupper som påverkat, när jag och majjja gick cirkelledarutb..åh saknar..

Sedan hittade jag en hel låda med fotografier och kort jag fått av människor, så mycket fint, studenten, balen, massa "nykärkort", kortisonbilder, när jag var liten, alla semestrar jag haft med min familj, djur jag känt och fantastiska vänner. Många av dem har jag inte kontakt med idag men minnena finns även om jag starkt tror att saker händer av en anledning och att man ska lära sig något av varje händelse. Mest av allt saknar jag mormor, så många fina kort på finaste människan som någonsin funnits tror jag, å vad jag önska att hon kunde vara här och ta del av mitt liv idag, vad jag önskar att hon skulle vara stolt över mig nu som hon var då, att man kan sakna så oerhört fast det gått så många år...

Kom inte iväg till elin såklart eftersom jag hade nackont redan när jag vaknade, så jäkla typiskt och irriterande, vet inte vart jag ska vända mig heller men något måste fasiken göras, 21.30 var jag tvungen att lägga mig och halv ett fick jag upp och leta värktabletter. Men nog om det, idag gör vi ett nytt försök, mat och bio :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0