home

Nu är lillen och jag äntligen hemma, bilresan gick ganska bra fast inte tycker han att det är någon höjdare min skrutt. Stackarn blev helt stel när vi kom till falun, det är ju så lång han åkt till veterinär tidigare.
Han har hunnit göra sig hyfsat hemmastadd och jag och pappa hann fixa en hel del men lillen reagerar på minsta lilla ljud och det är ju väldigt lyhört så det tar nog sin tid innan han slappnar av.

Har inte ens orkat packa upp mina saker, bara fokuserat på fjompens men imorrn ska vi göra ett litet ryck, och ta en tur till affären, såg till att få hem allt tungt idag, som blomjord och kattsand, så tråkigt och dyrt att köpa :)

Underbart med helg och nu ska jag bara mysa och fokusera på min sambo, innan jag börjar störa mig på allt hår haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0