äntligen hemma

freedag och helg, som jag längtat :)
Föreläsningen var inte riktigt vad jag väntat mig men den gav ändå lite, och nu är det helg och jag mår hyfsat bra än så länge så helt underbart!!

Tulpanerna jag fick för en vecka sedan sjunger på sista versen, jag hade tänkt köpa fläskfilé och göra något smaskens av i helgen och så har jag lagt alla glas/koppar/muggar i disken, tog upp hela diskhon..kan blir en rolig sysselsättning och försöka hinna diska undan mer än jag hinner riva fram, eller inte.

Känner mig nöjd idag, kanske lugnet innan stormen, eller så är det för att jag fick de sista två avsnitten av tygtigern lukas som tydligen kommit upp på youtube, det slutar lyckligt och nu behöver jag aldrig mer ha mardrömmar om det barnprogrammet mer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0