jag vill

jag vill må bra, inte behöva kräkas, vill kunna äta och inte må illa hela dagarna. Är så jävla hungrig och det är så förbannat tråkigt och man får noll energi att göra saker, tur det finns nyponsoppa för nu är jag en jäkla gnällspik känner jag! Fullt upp resten av veckan så ska jag försöka få tummen ur och höra av mig till hälsocentralen sen så får de delegera ut mina åkommor på folk för såhär kan det inte fortsätta. Att det ska vara så förbaskat svårt att be om hjälp bara, att utsätta sig för det, att behöva vända ut och in på allt för en läkare som kanske inte ens försöker.. :/
Om en vecka får jag besök, det ser jag fram emot och sen blir det till att åka hem och plugga lite..och fira påsk

Och flygbiljetterna är bokade, bara resten kvar att fixa haha, 18-23 juni = London med omnejd :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha varför blir jag inte förvånad över din London resa =)

är alltid tryggast med mamma med som stöd...dom brukar va lite mer insatta! men usch, nu gruvar jag mig... men men måste ju göras...

ja sant som du skrev., räcker att man själv vet det, känner sig som en boll... men men en boll flyter bra ;) ifall båten välter i sommar tänkte jag...haha...

men du nu måste vi ses nästa gång du kommer hem... det här är ju katastrof...

kram

2010-03-16 @ 20:21:42
URL: http://majjja83.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0