scones

Har i flera dagars tid drivit mina vänner i skolan till vansinne genom att i tid och otid tjata om att jag är sugen på scones, så idag var det dags att ta tag i det begäret. Skulle gå upp tidigt, handla, panta flaskor, baka, diska, städa och naturligtvis plugga. Så därför vaknar jag med huvudvärk och att kroppen är helt muppig (tror det är någon förkylning på g), tog mig inte iväg förrän vid nio men har lyckats storhandla och gjort mina älskade scones. Så avnjutit en kopp te och dem, med jordgubbsmarmelad och ost :)
Allt det andra kreativa får faktiskt vänta lite för nu är jag trööött igen, kanske ska vila en stund på spikmattan.. Ha en bra dag alla iaf för det ska jag försöka med

Och sen har vi loi som strax är på väg till Thailand för två veckors semester, nog för att jag gillar våren men lite solsemester skulle inte sitta helt fel, fast jag beundrar att dom orkar flyga så länge, det är inget för mig, fyra timmar, sen är det stopp både på orken plus att jag är så förbannat kissnödig (eftersom jag inte vågar gå på flygplanstoaletter) haha :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Klart att jag kommer och hälsar på då :) Fungerar spikmattan? Jag fick en i julklapp men har inte vågat använd den nu när jag är gravid, ifall det skulle sätta igång ngt :) Det blir till att använda den efter förlossningen som avslappning när man har 2 st små..hehe.. Kramar

2010-03-12 @ 15:35:41
URL: http://tomisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0