sunshine

åh jag vet inte om man får vara såhär nöjd egentligen :)
Upp och tvättade klockan sju imorse, strax efter tio när jag var klar fick jag besök,  bästa ever! Ett köksbord och några stolar (från snälla kusin med familj) som jag ska ha tills jag hittar "det där" bordet, massa flyttkartonger med diverse innehåll och två sammanslagna tulpanbuketter med vas som står och är vackra i mitt kök!
Fått upp rullgardin (kanske en av de bästa ägodelarna jag har haha) och massa annat, lister som ska målas och som sen ska upp med nät på balkongen (så bebis kan flytta hit) osv.
Fikade, kärleksmums och mjuk bärkaka, sen blev det tacos och lite kaffe på det, oj glömde jag tortillachips med hemmagjord dip :)
Nu har dom åkt, tråkigt värre (det går alldeles för snabbt, men mum kommer och hälsar på om två veckor :) Har satt upp lite gardiner, plockat lite, extrasängen är undanställd, bokhyllan fastankrad i väggen och jag har världens mjukaste fårskinn nedanför sängen..MYYYYS :)
Borde plugga lite men tror jag ska njuta fullt ut en stund till och sen får vi se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0