längtar

jag längtar till halv två då jag får besök, men samtidigt hoppas jag att tiden går jävligt långsamt tills dess för jag har sjukt mycket jag borde hinna, disk (typ en årsförbrukning känns det som), städning, handling (även här en årsförbrukning) osv. skulle behöva plugga lite också, vi satt hela dagen i skolan igår men måste antagligen dit igen på sö..och jag ska prata om marx på må, det kan ju bli en aning förvirrat känner jag på mig ^^

förkylningen är sådär, snorig och knasig i halsen med hosta som påföljd, problemet är ju att om jag tar nässpray så blir jag att känna av allergin mer och ja det är som en ond cirkel :p

Hade hoppats på fint väder men det verkar inte heller slå in

En månad kvar i skolan, sen blir det london en sväng och sen jobba en period, det bästa av allt blir ju sen när jag åker tillbaka till gävle och förhoppningsvis har den lilla myskotten till sambo med mig, åh vi ska mysa dygnet runt haha han kommer vara så less på mig och att jag inte fjäskar lika mycket som mamma gör :) Hans dagar i lyx kommer vara över och välkommern till studentlivet med en matte som är blind för tiggande och bedjande ögon :) nädå stackars fjomp, så hemsk är jag inte, men han har haft det lite väl bra på sistone tror jag, inget jag kommer kunna leva upp till..

Ha en bra dag alla, och skicka gärna lite energi till mig så jag orkar ta tag i allt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0