bättre

idag känns det bättre, känner inte att jag vill undvika folk helt och hållet och tar inte åt mig av allt (bara nästan :p)
Haft skolarbete idag, vi gjorde vår enkät som vi ska skicka ut men nu väntar vi på klartecken från vår lärare.
Är så sjukt trött och har börjat känna av lederna igen så hoppas det är kylan, men ska knapra lite propolis för säkerhets skull.
Ser ut som om jag kommer ha fullt upp hela veckan och idag fick jag äntligen mina element lagade, lycka för både mig och katten (som numera kan ligga på fönterbrädan i v-rummet och bara jäsa)

Ska läsa lite innan huvudet pajjar också, om jag glömde det så är det heldag imorrn igen :) tur jag har så bra vänner i gruppen, annars skulle jag gå i ide

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0