cupcakes

igår var en helt underbar eftermiddag/kväll! Jag och Cattis handlade, fixade en tjusig presentkorg till Julia och bakade en massa fina chokladcupcakes, på kvällen åkte vi dit och hade förfödelsedagsfika (för underbaringen fyller år idag!) Första gången jag bakade såna iaf men det blir lätt flera, baka är verkligen terapi och det gav så mycket positiv energi att få umgås med de där damerna, men jag kom inte i säng förrän efter elva så trött, det är jag ;)

Handledningen vi skulle ha nu på morgonen är inställd så jag ska inte till skolan förrän vid elvatiden vilket innebär att jag hinner fixa en del innan och med största sannolikhet kan åka hem med eftermiddagståget, så skönt!

Och sen har det ju kommit fram varför jag flyttade från lägenheten jag hade uppe i sätra, alltså jag dör, vad människor kan förvränga saker men sjukt roligt är det iaf haha :)

Kommentarer
Postat av: kristin

Jaaa du.. har faktiskt ingen aning vad vi ska göra, var tvungen att hoppa in eftersom mamman ska jobba, så jag och ungarna ska väl hitta på något roligt.. förhoppningvis ;)



Låter hur gott som helst med cupcakes, så himla underbart gott! Du har verkligen rätt att baka är terapi, kände samma sak idag när jag lagade mat (ok, kanske inte baka men typ..) Få slingra tankarna och inte tänka på allt som händer!



hur går ryktena om att du flyttade nu?? Vill ju hänga med lite i skvallrena ;)



ha det bäst!

Bamsekram

2010-11-18 @ 19:10:45
URL: http://mintextrakt.blogg.se/
Postat av: Cattis

Var jätteskoj att baka & så:) Nu på eftermiddagen ska jag åka till Fjomp & pussa honom & leka lite:)



Hoppas du har det bra där hemma!:)



Kramar!!

2010-11-19 @ 11:27:37
URL: http://kaktuuus.blogg.se/
Postat av: Ludvikafrun

Ja, folk tycker ju om skvaller, vettu ;)

2010-11-19 @ 18:42:26
URL: http://ludvikafru.blogspot.com
Postat av: kristin

oh ja det är klart.. blir lite som att baka men ändå inte.. baka går på en tjihoo medan matlagningen är snäppet värre ;)



Aj då, låter inte särskilt kul. Eller på sitt sätt är det kul, att skratta åt skiten om man kan det men ändå.. låter som en trevlig tjej det där. Men skönt att höra att det var dina nuvarande kompisar hon sa det till! Jävla rykten som hela tiden ska spridas! Men du ska veta att du är hundra gånger bättre!! :D



Kraaaam <3

2010-11-19 @ 20:52:44
URL: http://mintextrakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0