längst

längsta och trökigaste veckan på länge är avklarad, tror det har lossnat lite för oss i arbetet också, eller julia lät hoppfull så då litar jag på henne för jag känner inte att jag gör mycket nytta alls, är så trögt med alla artiklar och allt man ska läsa innan man kan börja skriva..tar sån tid.

Har för övrigt snöat hela dagen och såna här stora snöflingor så fick julkänslor nu när jag gick hem, och då såg jag harspår :) Tänkte att det var lite mysigt och att det hade varit trevligt att se en hare, varpå det hoppas fram en framför mig och hoppar en stund, hur mysigt som helst :)

Lillen och jag har lekt ikapp också så nu tänkte jag göra mig en kopp te och sedan sitta lite med "hemtentan" i massage.. Längtar verkligen tills vi ska julbaka!!

Kommentarer
Postat av: kristin

Gud vad mysigt med julkänsla.. är klart en av de bästa!

2010-11-30 @ 00:30:20
URL: http://mintextrakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0