så fort

Helgen har gått grymt fort, jag hade lite magont och ångest inför den men det har varit riktigt bra och nu känns det tomt att den är över..
Jag klarade cykelteorin, väldigt skönt och nu är det bara resterande arbeten kvar som man hoppas man klarat, hä viser sig.

Igår blev det massa ärenden på stan men jisses vad jag blir slut fort, ögonen går i kors och jag orkar inte engagera mig för fem öre, därefter blir jag hungrig och grinig haha. Men maten, hemmagjort mos, renskav, ärter och morötter var det godaste på länge!! :)

Gick till affären nu imorse och skulle handla mjölk och kattmat, jag kom därifrån med sirap, bananer och en sak till som jag har glömt, känner att jag inte klarar mig utan mina listor (!), tragiskt nog..
Har mördeg i kylen och ska göra lite småkakor är det tänkt, får se hur det går.

Två sönderlyssnade låtar; Whiskey lullaby med Brad Paisly och Alison Krauss, samt Loca med Shakira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0