yey

Klarade cykelprovet, jag skrev analys för kung och fosterland och krånglade till det lite men lyckades svamla mig förbi det och lärde mig en hel del faktiskt, fast jag tycker det är ett sjujäkla onödigt test!
Den skriftliga delen kan ha gått precis hur som helst för jag var så glad över det praktiska så inget fanns kvar i huvudet och det blev värre ju längre jag satt, men det känns lugnt, var ingen stor "tenta" så den kan jag göra om ifall det blir så, får veta på tis.

Blev ju grupparbete efter testen, men vet inte om vi pratade så mycket om det vi skulle egentligen, det slutade med att vi struntade i vetenskapliga artiklar och fokuserade på att gå hem istället :)
Fick för övrigt släpa hem min cykel vars bakdäck är helt platt och sprucket, så det blir till att knalla och gå i fortsättningen..

Har tvättid nu, blev bara två maskiner så det är så skönt men mindre kul är ju att det ösregnar, har en stor luvtröja och när jag kom upp till våningen där jag bor kom grannmannen ut och hejade så glatt med armarna (vi har aldrig setts förut), sen kom det fram att han trodde jag var hans son, inte lika imponerande kul :p

Nähä om jag skulle vara lite duktig och skriva på min individuella uppgift kanske, så man kommer någonvart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0