choklad

Geisha Dreamy Caramel, var riktigt tveksam till en början men är numera helt övertygad om att det är ett riktigt kap! :)
haft en hektiskt vecka och nu befinner jag mig i l-a över helgen. Klippt mig idag (känns lite pinsamt när frisören suckar när hon ser hur slitet håret är, så därför har jag också införskaffat en hårinpackning haha), fikat med Loi, trevligt och gott (världens macka med massa gott på blev det), myst och hunnit sova en stund (eftersom jag sov apdåligt inatt), börjat skriva ner det jag strukit under om stress i skoltexten. Ska snart hem till mum, hon ska bjuda på mat (jag vet, har världens bästa mamma) och sen är det lite fix inför kvällen som ska spenderas hos papps.

Imorgon blir det sthlm och terakottaarmén, heldag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0