så stolt

Är löjligt stolt över att jag äntligen fick tummen ur och planterade om mina stackars krukväxter, nu återstår bara att se om de överlever eller om hjälpen kom försent! :)
Ska göra ett litet städryck och sen är jag lite sugen på att baka något, får se om jag kommer på något.
En liten promenad är inplanerad också, för att jag ska kunna mysa ner mig i soffan med en kopp te :)
Började läsa i en av stressböckerna igår, riktigt intressant men var börjar man, finns så mycket jag skulle vilja lära mig men kommer in på massa sidospår hela tiden och tankarna eskalerar iväg, as usual..

Just nu är det så mycket jagg vill göra, några extra miljoner och förmågan att stanna tiden skulle hjälpa en bit på vägen faktiskt..så vi får väl vänta och se när det inträffar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0