halens

Har precis provat lite kläder, och jag kunde ha allt, plus att det var på rea så skönt, vår/sommarkläder men jag höll på att smälla av när jag såg hur små mina leggings var, och värst av allt var väl att jag kunde ha dem haha!
Haft seminarium idag och diskuterat uppsatsen som ska skrivas, jag ska antagligen göra en forskningsöversikt (litteraturstudie) om varför man använder viss behandling inom ätstörningar, riktat mot ungdomar eller vuxna, har inte bestämt än. Om det  blir bra är det något jag kan bygga vidare på till c-nivå också så vi får väl se.

Imorgon åker jag och lillen hem, vill åka tidigt men har sån dryg huvudvärk nu och bara rapar så är rädd att jag inte kommer orka göra iordning allt ikväll...det lär ju visa sig. Nu ska jag vila lite, för jag hade julia på besök igår så det blev lite sent (men var riktigt nice) och därför tyckte fjomp att det var en bra idé att väcka mig kl 6 imorse..suck

Kommentarer
Postat av: kristin

Den videon är helt underbar! Det är roligt att du alltid på något sätt luckas muntra upp mig när jag är en aningens nedstämd!



Lite avundsjuk på den där rean dock!! :P



Ha det bäst underbara du!

massa kramar

2011-04-16 @ 14:41:53
URL: http://mintextrakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0