jogga

Nu är jag faktiskt stolt över mig själv, för jag överlevde joggingturen med flickorna och 2,5 km är inte så mycket egentligen men med min form så var det en jäkla bedrift att jag överlevde :p Jag hade håll nästan hela tiden, men lite håll gör ingen skillnad, var dock skapligt mer än lite på slutet så då fick jag gå sista backarna. Sen gick vi ett varv extra och nu är jag nyduschad och alldeles färdig men ack så skönt :)
Å så fint det var i spåren, riktig skog, helt underbart.

Imorgon är det seminarium, och lär hämta ut mitt arbete, sedan ska cattis och jag försöka skriva på våra arbeten..det ska bli skönt att få undan lite, det behövs :p

Och det ska bli spännande att gå till skolan imorrn, med tanke på att jag redan har träningsvärk i höfterna haha

Kommentarer
Postat av: Cattis

Gud vad du var KUNG Hanna, för att citera en viss Julia;) Jag var impad;)

2011-04-28 @ 22:16:46
URL: http://kaktuuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0