morgonprommis

Kom ju hem vid hav nio igår kväll, riktigt skönt men fy satan vilken tung väska jag hade, fick kramp i muskeln vid skulderbladet så från kyrkskolans entre där och ner bakomskrattade jag högt för det var skratta eller gråta som gällde och jag då föredrar att skratta åteländet :p väl där mötte fina mum upp mig och hjälpte mig att bära.
Hon mådde dock mindre bra imorse och var yr och kräktes (svårt när någon annan drabbas för då känner man sig så maktlös), men när hon piggnat på sig gick jag med upp till hennes jobb och därifrån tog jag, sandra och jujje en promenad på biskopsnäset, mycket mycket trevligt!
Lär lägga mig en sväng nu känner jag för jag är helt slut, och sen ska jag äta innan det är dags att gå iväg med lillen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0