påsksammanfattning

Var ett tag sen jag skrev nu för jag har varit hemma i l-a och knappt kollat åt en dator :p men här kommer en liten sammanfattning iaf.
Sist jag skrev var to 21/4, min födelsedag och då träffade jag marcus, vi åt och promenerade, satt i skuthamn och filosoferade ett tag, och pratade ikapp sådant vi missat, jag hade konstig huvudvärk som inte ville gå över så jag var tvungen att sova en halvtimme när jag kom hem. Sen mötte jag upp mamma på affären men se det gick inge vidare, vinglade och såg typ inget, så hon gick med mig upp på stan där vi skulle möta upp pappa och beställa mat..tror ni jag kunde äta mina efterlängtade vårrullar, en halv fick jag i mig innan dagens lunch gjorde återbud från magen och sedan låg jag resten av kvällen, värt, verkligen. Men hormonmigrän har jag sällan så tur det ändå. Har säkert glömt en massa men det är för att jag har varit ledig och inte brytt mig :p

Fre 22/4 Fokus var att äta ikapp det jag missat men träffade Baena och nisse (vovve)  på kvällen, vi fikade och pratade en massa, sedan blev det Aristocats på kvällen, mysigt med gamla godingar :)

Lö 23/4 Påskafton = Min kusin med familj var hembjudna till mum, 8 pers var vi i hennes etta men trevligt var det, och mamma nojjar alltid för att maten inte ska räcka så hon gör så mycket olika så vi har ätit resten i flera dagar och jag fick äntligen min chokladtårta med chokladtryffelglasyr och hallon! Sedan sov vi ikapp på kvällen ;)

Sö 24/4 Började med en promenad vid Väsman i det underbara vädret, hur skönt som helst med saan vilka skavsår jag fick på hälarna.. :( Sedan hem och äta, vil lite, iväg och träffa Sandra en sväng. Sedan till min "svärmor" på fika, var också trevligt som vanligt och sen var det väl kväll igen.

Må 25/4 Idag har jag åkt hem, utan min älskling, det är tomt, och jag saknar mer än fjomp men det ligger inte i mina händer mer, om det någonsin gjort.
Till helgen kommer mum med lillen så det är väl typ det jag ser fram emot, för inte saknar jag plugget just nu men det beror väl på att jag ligger efter :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0